Eco-friendly proizvodi – živi zeleno
Čovek je oduvek bio deo prirode i ta neraskidiva veza još više daje značaj poštovanju okruženja u kojem živimo, rastemo i stvaramo. Čak i sami proizvođači raznih dobara, kao i pružaoci usluga, sve češće u fokus svog poslovanja stavljaju simbiozu pojedinca i prirode. Ekološki značaj proizvoda polako postaje imperativ društveno odgovornog poslovanja kompanija, isto kao i održivost poslovanja. Pored toga što će biti povećana reputacija samog brenda među potrošačima, kompanija može biti u i plusu, uzevši u obzir energetsku efikasnost, očuvanje vode i smanjenje otpadnog materijala.
Sigurno ste na mnogim ambalažama primetili oznaku „eco-friendly” i zapitali se šta ona zapravo predstavlja? Eco-friendly u doslovnom prevodu znači prijateljski odnos prema zemlji i upućuje da sam proces proizvodnje nije oštetio prirodu. Ovaj znak najčešće se odnosi na proizvode koji doprinose zelenom načinu života i očuvanju neophodnih resursa poput vode i energije. Pri samoj izradi eco-friendly proizvoda, u centar se stavlja sigurnost čoveka u bezbednom prirodnom okruženju. Proizvod nikako ne sme biti toksičan, koriste se samo prirodno uzgajani ili napravljeni sastojci, proizvedeni na način kojim se ne oštećuje ekosastav, dakle bez pesticida i hebricida.
U jednom takvom okruženju, u samom srcu italijanskih Alpa, svoje mesto je našla i Loacker fabrika slatkiša. Koristeći samo najkvalitetnije, prirodne sastojke, čija su postojbina zeleni pašnjaci, bistri, prirodni izvori i svež planinski vazduh sa Alpa, Loacker je vrlo brzo postao jedan od najboljih brendova kada je u pitanju proizvodnja konditorskih proizvoda. Pored toga što se prilikom čitavog procesa u centar stavlja bezbednost prirodnog okruženja, Loacker posebno vodi računa i o sigurnosti krajnjih konzumenata. Loacker proizvodi predstavljaju vrhunske poslastice koji ne sadrže hidrogenizovane masti, konzervanse, veštačke arome, niti bilo koji GMO sastojak i stoga im generacije zadovoljnih potrošača ostaju verne.